لحظه ی با تو بودن ....

               آن لحظه که با تو هستم ، بهترین لحظه ی زندگیم است

 

                               که دلم نمیخواهد آن لحظه بگذرد

 

               تنها لحظه ای که آرامش دارم لحظه ی با تو بودن است

 

                                          عشق من

 

                                               

 

                           

 

                               صدایت آغوشی هست از آرامش

 

                       که هر بار می آید مرا غرق در خود می کند

 

                                               

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت18:00---27 ارديبهشت 1396
واقعا خوشبختی یعنی داشتن مادر
اما من بدبختمممممممممممممم
چون ندارمش حتی تو رویااااااااااام
پاسخ:الههی)-: )-: ببخش ناراحتت کردم


elnaz
ساعت17:43---27 ارديبهشت 1396
تا داری قدرشو بدون مادر نعمته
پاسخ:خوشبختی یعنی قلب مادرت بتپه...


بیا بترکی بیا گو نخور
ساعت18:04---8 تير 1393
ﺁﻗﺎ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﻢ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ
“ﺻﺪﻑ ﻣﻮﺵ ﻣﻮﺷﯽ” ﯾﺎ “ﻏﺰﻝ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ” ﯾﺎ “ﻣﻠﯿﻨﺎ ﺧﻮﺟﻤﻠﻪ”
ﯾﺎ “ﺁﺯﯾﺘﺎ ﻣﻠﻮﺳﮏ” ﯾﺎ “ﻣﻬﺴﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ” ﻭ… ﺗﺎ ﺣﺪﯼ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﯿﺎﻡ
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﯾﮕﻪ “ﻏﻼﻡ ﺟﻮﺟﻮ” ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﻫﻀﻢ ﮐﻨﻢ
پاسخ:خخخخخ منم نمیتونم


شبنم
ساعت10:16---14 بهمن 1392
لایک
پاسخ:مرسیییی (-:


الا
ساعت19:25---13 بهمن 1392
فعلا میرم بووووووووس
پاسخ:فداات خوشگلم


الا
ساعت19:25---13 بهمن 1392
آهنگم تقدیم به تو
پاسخ:دارم بهش گوش میدم مرسییییی دلبر نازم اوووووووووووووم


الا
ساعت19:22---13 بهمن 1392
جونمی محمدم

با این پستا انرژی میگیرم
پاسخ:خدارو شکر (-:


سایه
ساعت16:44---13 بهمن 1392
بزن اون کف قشنگ رو به افتخار خودت وخودش خخخخخ
پاسخ:مرسیییی ابجی سایه زدم دست قشنگه رو خخخ


مژده
ساعت11:43---13 بهمن 1392
لایککککککککککک داشی خیلی قشنگ است

خداکنه همیشه موفق باشی عزیزم
پاسخ:مرسیییی مژده جان (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |