چه زیباست ...

                                         الاجونم چه زیباست

 

                                    که تو تنها نیاز من هستی

 

                                        و چه عاشقانه است

 

                                     که تو تنها آرزویم هستی

 

                  و چه رویایی است این لحظه های ناب عاشقی

 

       و من همه ی این رویاهای عاشقانه را فقط در تو حس میکنم

 

                                               

 

                     

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mهی بابا
ساعت0:53---28 خرداد 1393

پاسخ:مرسی گلم


مریم
ساعت11:01---24 اسفند 1392
چقد عکسات خوشله
پاسخ:مرسییی ، چشمات خوشگل میبینه مریم خانم (-:


ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت20:43---19 اسفند 1392
زیبا بود
پاسخ:مرسییی


الا
ساعت22:43---18 اسفند 1392
ای جووووووونم جیگرم نفسم


پاسخ:عمرمی الاجونم )-:


شبنم
ساعت18:54---18 اسفند 1392
پست جدید گذاشتم داداش
پاسخ:الان میام


leyli.net7
ساعت18:34---18 اسفند 1392


اگر خوبیهایت را فراموش کردند ، تو خوب بودنت را فراموش نکن.



………………………………♥

…………………………………♥

……………………………….♥

……………………………..♥

……………………………♥

…………………………♥

……………………….♥

…………………….♥

………………….♥

………………♥

………….♥

………♥

……♥

…..♥

……♥………………….♥…♥

……….♥………….♥…………♥

…………..♥…..♥………………♥

……………….♥………………..♥

…………….♥……♥…………..♥

…………..♥………….♥….♥

………….♥

………..♥

……….♥

………♥

………♥

……….♥

…………..♥

……………….♥

……………………..♥

………………………….♥

……………………………♥

……………………………♥

…………………………♥

…………………….♥

………………♥

………….♥

…….♥

…♥

.♥………………………..♥….♥

♥……………………..♥………..♥

.♥………………….♥…………….♥

..♥……………….♥………………♥

…♥………………………………♥

…..♥…………………………..♥

……..♥…………………….♥

………..♥……………….♥

…………..♥…………..♥

………………♥…….♥

…………………♥..♥
پاسخ:لااااااااااایک داری لیلا (-:


leyli.net7
ساعت18:32---18 اسفند 1392
حالا اینم بهت بگما بابام خودش متخصص کامپیوتره ولی تو مساعل خاک برسری وارد نمیشه
پاسخ:خخخخ ولی تو وارد میشی خخخخ


leyli.net7
ساعت18:30---18 اسفند 1392
ایهیم خوفممن ک کلن شادم اگه خدا بخواد بیا ی شعر گذاشتم نظر بده
پاسخ:خب خدارو شکر که همیشه شادی . اومدم


leyli.net7
ساعت18:23---18 اسفند 1392
سلام محمد خوبی عزیزمامروز بابام از من طریقه کار با یاهو مسنجرو می پرسیدبش میگم بابایی توام ک آرهمیگه می خوام ب دوستم ک تو استرالیاست وب بدمبابا حالا این دوستت مذکره یا مونثخلاصه یادش دادم بببینیم چیکا میخواد بکنه
پاسخ:خوبم مرسی تو خوبی؟ خخخخخ دم بابات گرم . دم تو هم گرم که بهش یاد دادی حالا حواست بهش باشه خخخخ منم باید یاد بگیرم


reyhane
ساعت10:03---18 اسفند 1392
خواهش میکنم عزیزم
پاسخ:(-: (-:


reyhane
ساعت8:50---18 اسفند 1392
خیلی قشنگ بود
پاسخ:قربونت ابجی ریحانه (-:


ليلا
ساعت17:15---17 اسفند 1392
ميرم خريد ب اميد اينك بالاخره ي چيزي پيدا بشه فلن محمد بووووس واس الا
پاسخ:ایشالا پیدا میشه . دختر اینقدر تبعیض قائل نشو خخخخ


ليلا
ساعت17:13---17 اسفند 1392
سايز 42 بودا ننوشت
پاسخ:پس سایزت متوسطه خخخ


ليلا
ساعت17:12---17 اسفند 1392
بايد از اين استادم بپرسم چرا سر كلاس موقع حضور غياب فقط منو با پسوند خانم صدا ميكنه يعني امروز بخاطر اين مسعله دوستام داشتن از حسودي منفجر ميشدن خخخخ سايزم عه كلن با خودم ميگفتم چقد دختر خوش اندام داريم تو شهرمون خبر نداريم
پاسخ:خخخخخ خدا نکشه تورو


ليلا
ساعت17:08---17 اسفند 1392
من خودمو قبلن آب بندي كردم آماده ي پذيرايي هستم فلن
پاسخ: اینجور چیزا بی هوا میاد پس زیاد روی اب بندی بودنت حساب نکن خخخخ


ليلا
ساعت16:59---17 اسفند 1392
تو كف خريد ترقه ام هستم مامانم ميگه ليلا خريدي خونه نيا خخخخخخ خب بابا من نخرم كي بخره تا چن تاشو زير پاي اين بچه سوسولا نندازم دلم خنك نميشه
پاسخ:خخخخ ای شیطون . آآآی دلم میخواد یکی با تو همین کارو بکنه خخخ


شبنم
ساعت16:57---17 اسفند 1392
خدا به دادت برسه خخخخ
پاسخ:خخخخ


ليلا
ساعت16:55---17 اسفند 1392
اووووووف فقط همين فعلن مشغول خريدم سايز من همه چي تموم شده احتمالا اصن ديگ قيدشو بزنم با اين وض
پاسخ:یعنی سایز تو پیدا نمیشه الان خخخ


ليلا
ساعت16:45---17 اسفند 1392
لايك نزاريم چيكا كنيم بكوبيم
پاسخ:همین دیگه خخخ ، با درسات چیکار میکنی؟


شبنم
ساعت16:42---17 اسفند 1392
خوبم داداشی تو چطوری؟؟؟؟؟؟ کار وبار ردیفه؟
پاسخ:خب منم خوبم مرسی ابجی . خدارو شکر (-:


فرزانه
ساعت14:16---17 اسفند 1392
ایول داداش محمد بسیار زیبا بود.لایکککککککککککک
پاسخ:مرسیییی ابجی فرزانه


atefeh
ساعت14:09---17 اسفند 1392
مرسی که اومدی
پاسخ:خواهش عاطفه


شبنم
ساعت13:11---17 اسفند 1392
زیبا بود داداش لایـــــــک
پاسخ:ممنون ابجی شبنم (-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, | | نویسنده : √mohammad√ |